Цахим боловсролын төв байгуулагдлаа

МУИС болон Сөүл хотын Хансунг Их Сургуулийн хамтын ажиллагааны хүрээнд “ОУХНУС-ийн Нийтийн Удирдлагын тэнхимийн чадавхийг бэхжүүлэх нь” төсөл БНСУ-ын олон улсын хамтын ажиллагааны байгууллага KOICA- ийн дэмжлэгтэйгээр 2016-2018 оны хооронд 2 жилийн хугацаатай хэрэгжиж байна. Тус төслийн хүрээнд МУИС-ийн Эрдэнэт Сургуульд кибер боловсролын төв байгуулагдаж нээлтээ хийлээ. Энэхүү боловсролын төв байгуулагдсанаар МУИС-ийн Эрдэнэт Сургууль, Улаанбаатар хот дахь МУИС-ийн бүрэлдэхүүн сургуулиуд онлайн хэлбэрээр сургалт явуулах боломж бүрдэж байна.

Үйл ажиллагааны нээлтэд МУИС-ийн Эрдэм шинжилгээ, инноваци, гадаад харилцаа хариуцсан  дэд захирал Проф. Др. Б. Очирхуяг, ОУХНУС-ийн захирал Др. Баттулга, Эрдэнэт Сургуулийн захирал Др. Энх-Амгалан, БНСУ-ын элчин сайдын яамны элчин зөвлөх Ким Миок, KOICA-г төлөөлөн Вүү Дон Ван, төслийн удирдагчид МУИС-ийн Проф. О. Мөнхбат, Хансунг Их Сургуулийн Проф Жесон, Хансунг Их Сургуулийг төлөөлөн Проф Чой,  болон цахим сургалтын төсөлд хамрагдсан Нийтийн Удирдлагын тэнхимийн багш, оюутнууд оролцлоо.

Зар, зарлал

МУИС-ийн Эрдэнэт сургууль Монгол-Японы төвтэй хамтарсан нээлттэй онлайн семинарт урьж байна2018-02-21 12:26Дэлгэрэнгүй унших
“Багшийн хөгжил, цахим сургалтын төвөөс зохион байгуулж буй “Faculty writing retreats” хөтөлбөрт” урьж байна2018-02-20 13:19Дэлгэрэнгүй унших
МУИС-ийн Багшийн хөгжил, цахим сургалтын төвөөс санаачлан хэрэгжүүлж буй “Лекцийн зочин багш” хөтөлбөрт урьж байна!2018-02-20 13:15Дэлгэрэнгүй унших
Цагаан сарын золголтонд урьж байна2018-02-14 14:02Дэлгэрэнгүй унших
МУИС-ийн Эрдэнэт сургууль дараах хөтөлбөрүүдээр мэргэжилтэн бэлтгэдэг2018-02-06 14:22Дэлгэрэнгүй унших
Сорил-2018 шалгалтын дүн /Орхон аймаг/2018-02-02 14:46Дэлгэрэнгүй унших
Сорил-2018 шалгалт явагдана2018-01-24 15:33Дэлгэрэнгүй унших
ЭЕШ-нд бэлдэх сургалтын бүртгэл явагдаж байна2018-01-06 13:52Дэлгэрэнгүй унших
МУИС-ийн магистр, докторын хөтөлбөрийн элсэлт эхэллээ2018-01-05 16:14Дэлгэрэнгүй унших
Баталгаат Орчуулгын товчоо ажиллаж байна2018-01-04 14:59Дэлгэрэнгүй унших