Сагсан бөмбөгийн тэмцээн боллоо

“МУИС-ийн Орхон сургууль Элсэлт-2017” хөтөлбөрийн хүрээнд МУИС-ийн Орхон сургуулийн нэрэмжит Ерөнхий боловсролын сургуулиудын ахлах ангийн сурагчдын дунд сагсан бөмбөгийн шилжин явах цомын төлөөх тэмцээн 2017-03-24нөөс 2017-03-26ны өдрүүдэд амжилттай зохион байгуулагдаж өндөрлөлөө. 


Тус тэмцээний шилдгүүдээр:
Эрэгтэй 
I байр З.Төгөлдөр ахлагчтай “Эрдэм ахлах” 
II байр Б.Рагчаа ахлагчтай “Орос-4” 
 III байр Г.Содбилэг ахлагчтай “Мон-Турк”
Эмэгтэй 
I О.Отгонзаяа ахлагчтай “Наран цогцолбор” 
II байр Х.Марал-Эрдэнэ ахлагчтай “Лаборатори-8”
III Н.Цэрэндолгор ахлагчтай “Эрдэнэт цогцолбор” сургуулийн баг тамирчид шалгарлаа.
Эрэгтэй шилдэг тоглогчоор “Орос-4” сургуулийн Э.Мөнх-Амгалан
Эмэгтэй шилдэг тоглогчоор “Эрдэнэт цогцолбор” сургуулийн Г.Хулан
нар шалгарч
Багийн нийлбэр дүн, шилжин явах цомын эзэн багаар “Наран цогцолбор” сургуулийн баг тамирчид шалгаран шилжин явах цомын эзэд боллоо.
Мөн шилдэг хөгжөөн дэмжигчидтэй багаар “Орос-4” сургуулийн баг тамирчид шалгарлаа. 
Тэмцээнд оролцсон нийт баг, тамирчдад спортын өндөр амжилт хүсье.

Зар, зарлал

МУИС-ийн Эрдэнэт сургууль Монгол-Японы төвтэй хамтарсан нээлттэй онлайн семинарт урьж байна2018-02-21 12:26Дэлгэрэнгүй унших
“Багшийн хөгжил, цахим сургалтын төвөөс зохион байгуулж буй “Faculty writing retreats” хөтөлбөрт” урьж байна2018-02-20 13:19Дэлгэрэнгүй унших
МУИС-ийн Багшийн хөгжил, цахим сургалтын төвөөс санаачлан хэрэгжүүлж буй “Лекцийн зочин багш” хөтөлбөрт урьж байна!2018-02-20 13:15Дэлгэрэнгүй унших
Цагаан сарын золголтонд урьж байна2018-02-14 14:02Дэлгэрэнгүй унших
МУИС-ийн Эрдэнэт сургууль дараах хөтөлбөрүүдээр мэргэжилтэн бэлтгэдэг2018-02-06 14:22Дэлгэрэнгүй унших
Сорил-2018 шалгалтын дүн /Орхон аймаг/2018-02-02 14:46Дэлгэрэнгүй унших
Сорил-2018 шалгалт явагдана2018-01-24 15:33Дэлгэрэнгүй унших
ЭЕШ-нд бэлдэх сургалтын бүртгэл явагдаж байна2018-01-06 13:52Дэлгэрэнгүй унших
МУИС-ийн магистр, докторын хөтөлбөрийн элсэлт эхэллээ2018-01-05 16:14Дэлгэрэнгүй унших
Баталгаат Орчуулгын товчоо ажиллаж байна2018-01-04 14:59Дэлгэрэнгүй унших